miercuri, 5 octombrie 2011

Doamne,curve,si Doamne Doamne ce mai curve

A trecut ceva timp de la ultimul meu post. Imi cer scuze...am avut foarte mult de lucru cu scoala (NOT). Bine mint,partial mi-a fost si lene sa mai scriu ceva si practic nici nu prea am avut prea multa inspiratie in ultimul timp. Se pare ca mi-a revenit.


Vreau sa incep aceasta postare prin a sublinia faptul ca nu sunt misogin. Dar mi-am dezvoltat o teorie si oricum as apuca-o tot la aceeasi concluzie ajung. Teoria este una simpla: "Toate femeile sunt curve". Acum,multa lume poate spune ca l-am plagiat pe Napoleon cand am zis asta. Dar spre deosebire de Napoleon,am venit cu niste argumente interesante. Pentru inceput,definitia din Dictionarul explicativ al limbii romane,care spune asa:
        
                           Femeie care se angajeaza in acte sexuale pentru bani;persoana
                                    care accepta plata in schimbul activitatilor sexuale.

Sa incepem printr-un mod in care orice barbat se poate asocia povestii. Un barbat duce o femeie la intalnire. Ii cumpara cina,poate si flori. Femeia comanda bautura,poate si desertul. Un barbat duce o femeie la film sau la concert sau la orice alta activitate. Daca este la film,atunci ea va comanda popcorn,poate si ceva de baut. Daca este un concert,clar o bere sau doua merg.

Tot acest timp barbatul isi cheltuieste toti banii pe curu femeii. De ce? Ca sa o faca pe ea sa se simta bine? Ok,poate cam asa ceva. Defapt,barbatul isi cheltuieste banii pentru a o face pe ea sa se simta bine,si poate apoi,ea sa ii intoarca serviciul si sa il faca pe el sa se simta bine. Si deci,daca se ajunge la o noapte de dragoste,atunci conform definitiei de mai sus,femeia aceea este o curva. Accepta plata (chiar daca este indirecta) -cina,bautura,popcorn- si in schimb ea ii ofera barbatului un bilet doar dus spre trenul "ooh aaah". Deci,rational vorbind,toate femeile sunt curve.

Acum,nu zic ca barbatii se gandesc numai la sex,principalul motiv pentru care un barbat invita o femeie la o intalnire este pentru ca el simta nevoia sa vorbeasca cu cineva (NOT). Defapt este din cauza ca vrea sa aiba o relatie cu femeia respectiva. Serios vorbind,barbatii se gandesc la sex in fiecare zi,chiar daca recunosc asta sau nu. Acelasi lucru si despre femei. O femeie care se duce la intalnire cu un barbat,se duce deoarece este atrasa de el intr-un fel sau altul.

Dar,sa zicem ca daca esti o femeie care nu te-ai dus niciodata la nicio intalnire,conform definitiei,nu esti o curva. Dar mai devreme sau mai tarziu,o sa te "curvesti" , doar daca nu esti lesbiana. Si oricum,daca ne gandim mai bine,una dintre cele doua femei va trebui sa "plateasca" si cealalta sa accepte "plata" ,nu?


Sanatate,ca noroc au toti prostii!

3 comentarii:

  1. nu esti misogin.. atunci sustii misoginismul :)) sau fie cum o fi nush.. mi se pare absurd ce ai scris mai sus, adik da, involuntar femile accepta asta, dar nu ar fi d datoria voastra, knd invitati o fata/femeie undeva sa fiti respectosi, adik sai oferi tu cv d baut d ex, nu zic k trebuie asta, doamne fereste, din bunul simt, doar atat, ca pana la urma nu cred k o sati ceara fata ia si mie aia, cealalta, etc.. sh da, intr-un fel tre sa bagi bani in cv k sa scoti cv, nu zis sa platesti automat, k nush... poate mai sunt persoane care fac sex sh din dragoste, nu doar din simpla placere d a fute, da atunci nu iai mai zice sex ci dragoste.. presupun, parerea mea personala.. pana sa ma conving ca nu toate fetele sunt pe interes.. o sa mai dureze, si pentru acele cateva destepte, as putea sa zic ca fac de ras restu femeilor, si da.. de asta cel mai usor cand te enerveaza o fata/femeie, primul cuvant care iti vine in minte sa o insulti e curva.. (din nefericire mai sunt si d'astea)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Duda nu sustin misoginismul. atata doar ca am luat-o adliteram dupa acea definitie si mi s-a parut amuzanta situatia. normal..nu e adevarat tot ce am scris..dar am zis ca e destul de funny daca as scrie despre subiectul asta:3

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))) pentru postul asta te propun pentru presedinte.

    RăspundețiȘtergere