vineri, 30 septembrie 2011

What cartoons meant to us

Oare sunt singurul care duce dorul desenelor animate ale anilor 90? Stateam astazi de vorba cu niste amici si practic depanam amintiri despre cat de geniale erau,cele mai bune in perspectiva mea. Cand eram eu mic,eu si Cartoon Network eram ca mazarea si pastaia,ca sacu si petecul,ca pisica si cainele. Ok,poate ultima comparatie nu a fost una dintre cele mai fericite. Cert este ca in vremea mea de copil de un metru de pana in 6,7 ani,ziua perfecta pentru mine era sa stau toata ziua in fata televizorului fara sa fiu deranjat de cineva,si sa ma uit toata ziua la desene. De acolo am si invatat principalele mele deprinderi in limba engleza pentru ca pe atunci nu erau dublate in limba romana,nu erau nici macar subtitrate,ceea ce era super!  Edd Ed n Eddy,Courage the couardly dog,The Flintstones,Scooby Doo,Life with Louie,Two stupid dogs si multi multi altii.Chiar daca le stiam deja,eu vazand episoadele deja de vreo 7,8 ori inainte,eram in continuare fascinat de ele si imi placea sa le revad pana seaca cand imi cadea capul pe perna si adormeam obosit. Sincer,daca le-ar redifuza in ziua de astazi,m-as uita in continuare,de dragul vremurilor bune. Tot ce se difuzeaza acuma in materie de desene animate sunt numai lucruri care invata baietii de 8 ani cum sa fie metrosexuali si sa se comporte ca niste femei la ciclu si pe fete cum sa fie mici printese si sa se macheze de la o varsta atat de mica. Se subintelege la ce fac referire. As prefera oricand si oriunde desenele anilor 90.


Voi ce parere aveti? Nu duceti dorul cateodata desenelor vechi cu care cred ca toti am crescut? Pana data viitoare...

Sanatate,ca noroc au toti prostii!

3 comentarii:

  1. La fel ca la postul precedent, iti spun ca mi-ai captat in intregime opinia si ai asternut-o asa estetic pe blog :x. Ti-a iesit, foarte misto. (:

    Is, pe deplin de acord cu tine in fiecare cuvintel pe care l-ai tastat. Adica puii mei, cui nu ii lipsesc vechile desene animate, in care nu isi faceau aparitia "printese" care il realitate is curve penale (hai ca stim cu totii la ce ma refer, Disney Channel). Chestiile astea pe care le mediatizeaza si comercializeaza is penibile. Adica ok, sunt amuzante ca seriale, dar tot penibile raman cand compari ce inveti un copil de 7-8 ani sa faca. Stupizenii in care te invata cum sa fii "la moda", cum sa "te machiezi" (exact cum ai spus si tu, pentru fete de nici 8 ani !).
    Mai apoi sa te duci la idolul tau la concert, la Hannah Banana si sa realizezi ca hmm... te-ai dus la o tipa care o imita pe Lady Gaga cu hainele provocatoare din piele neagra si dresuri plasa si care danseaza la bara. Hmm. Asta da copilarie.

    Cel putin Scooby Doo nu se fofila pe scena ca o curva cu tocuri bengoase careia abia i-o crescut parul pe ... si se si etaleaza ca un manechin si cantaret si ce vrei tu.
    Macar Louie era grasunel, nu perfect ca astea de-acilea. 8-|

    In fine. Repet, subscriu la ce ai zis ! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne.. ca bine zici, desnele din ziua d azi te tampesc ( caz clar la sormea) adik nush, unde's desenele care ta faceau sa razi chiar si la a "n" reluare. mi-e dor de Courage, Billy si Mandy, baietii Ed, nu toate kkturile de pe Disney, unde te invata sa fii un super star, doar facand niste modificari la aspectul tau, pe fete le invata sa umble doar in roz (total stupid) truse de machiaj, jucarii inutile pe care nu le cumpara nimeni (mi se par si infantile) iar pt baieti.. nush, pt ei raman doar desenele violente cu impuscaturi si omoruri, roboti care cuceresc lumea.. ce poate sa mai spune un colpi. Li se spala creierul. Sunt bulversati total, dar cred k m-am abatut cam mult d la subiectul tau initial, dar asa e, chiar mi-e dor de desenele vechi :-<

    RăspundețiȘtergere
  3. Tom si Jerry erau preferatele mele. Pff chiar ca le regretam :-<

    RăspundețiȘtergere