duminică, 16 octombrie 2011

De Puta Madre

Titlul cred ca spune tot. Observ din ce in ce mai multa lume cu tricouri de genul acela; de cele mai multe ori cu manelele de la telefon date la maxim,ceea ce ma dispera. Purtat de orice manelist ce se respecta in orice tip de situatie,de la nunti,botezuri,inmormantari,taieri de mot pana la gratare si cina in familie. As minti daca as zice ca genul asta de tricou nu ar fi mai popular printre manelisti decat apa si sapunul. Trecand peste asta, niciodata nu prea mi-am pus problema cine sau de ce ar face tricouri de genul asta. Acum,din putina spaniola pe care o stiu si eu,mi-am dat si eu seama ca puta inseamna curva,prostituata,a f*te,iar madre inseamna mama. Deci traducerea aproximativa ar fi "am f****-o pe ma-ta sau mama ta e curva sau ceva in genul asta. Mi se par de-a dreptul cretine si sunt purtate indeosebi de cei mai "smecheri".

Revenind la tricou,m-am documentat despre cine a avut ideea sa faca un tricou de genul asta:
De Puta Madre este creatia exclusiva a dealerului de droguri si traficantului de arme columbian, Ilan Fernandez care a fost prins la inceputul anilor '90 cu treburi in Spania a fost trimis la parnaie. Gandindu-se la ce a facut si mistuit de remuscari si lacrimi fierbinti Fernandez a inceput sa-si dea drumul sentimentelor reprimate facand tricouri in in puscarie si apoi scotandu-le pe furis in lumea larga. Aceasta poveste romantica devine si mai si dupa ce,coplesit de succesul pe care le aveau tricourile sale inscriptionate cu mesaje cretine Fernandez, proaspat iesit de la stat cu spatele la perete, se decide sa-si deschida o afacere.

Astfel brandul De Puta Madre vede lumina zilei satisfacand cu bun gust hoarde intregi de amatori atat in Spania cat si in Italia.
"Nu comiteti actiuni ilegale,nu folositi droguri ca sa va simtiti diferiti,nu faceti ce face popa,purtati tricourile mele si va veti simti in varf fara sa fie nevoie sa consumati substante interzise asa cum am facut eu dar m-am lasat pentru ca ele vor distruge la final" -Ilan Fernandez.
Asta da mod de a-ti promova tricoul. In Romania cel putin a mers de minune.

Pana data viitoare...

Sanatate,ca noroc au toti prostii!

3 comentarii:

  1. pfai, chiar ma intrebam knd ai sa dezbati sh subiectu asta :))
    deci da, e genial, tipu' din poza fiind un cocalar model pt ceilalti, ceilalti ar trebui sa zica, "uite ba c valoare are ala" deci tre sa ia si restu exemplu, in legatura cu idiotu d Fernandez, o fi vreun pshihopat care incerca sai faca reclama, sh sa faca lumea sai cumper marfa, avand in vedera k ia mers, a prostit atata lume (nu k nu ar fi deja prosti cei ce le cumpara) in legatura cu restu gamei lui d haine, tre sa fie si alea foarte tari, din moment c lumea cumpara kkturile astea. deci in romania lumea e proasta, dak cumpara kkturile alea, las' k avem destui manelisti acici, cum ar fi adi minune, chiar e o minune la kt de prost e, copilu d aur, salam, forta guta, fara el nu se poat sh multi altii.. nush d unde rasar toti astia, sh mai ales cantacioase alea, de peste noapte, ies k ciupercile dupa ploaie, da ele e talentoase, cu silicoane, alea alea.. cum sa nu ajungi vedeta?
    e genial :)) ce sa zic, cocalarii e peste tot, cocalarii e la putere :|
    pt noi restu... eh..

    RăspundețiȘtergere
  2. rumpupum rumpupum :)) trebuia sa scrii si despre aia noua a lu adi :))) romania tata...:))

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant...nu m-as fi gandit ca un traficant de droguri a facut tricourile astea cretine :))

    RăspundețiȘtergere