sâmbătă, 8 octombrie 2011

2012 - capat de drum?

Probabil cel mai controversat subiect pe care l-as fi putut aborda,acesta este. Prin urmare...cum bine cred ca v-ati dat seama din titlu,as vrea sa vorbesc un pic despre toata nebunia cu 2012 si sfarsitul lumii. Daca este cineva care nu crede in superstitii,vise,ghinioane,etc acela sunt eu,si probabil si voi. Cum bine cred ca stiti,nu este prima data cand a fost anuntat sfarsitul Pamantului. Sfarsitul lumii in anul 1996 si 2000 a fost prezis de unii oameni,pe motiv ca se implinesc 2000 de ani de la venirea lui Iisus pe Pamant (nu stiu ce legatura are asta) si,cel mai recent pe 21 mai 2011,aceasta fiind nascocirea unui mosulica care pur si simplu a vrut sa atraga atentia asupra acestui subiect. Omul a scris si tiparit carti care au fost vandute in sute de mii de exemplare,el facand un profit baban pe baza acestei fraude,si practic,neinvestind aproape nimic.

Toate bune si frumoase,toate au fost minciuni,fraude,ale unor oameni care nu au vrut sa faca altceva decat sa se inbogateasca pe seama acestui subiect.Insa,nu pot spune acelasi lucru si despre predictia de anul viitor,21 decembrie 2012. Data aceasta nu a fost nascocita de nici un om ahtiat dupa bani si buzunarul propriu. Predictia a fost facuta de catre mayani. Cine au fost maiani,cu ce se ocupau si cu ce ocazie au prevazut ei sfarsitul lumii? Mayanii sunt o civilizatie straveche,din anul aproximativ 2000 IH care erau cunoscuti pentru arta,arhitectura,si calculele lor matematice si astronomice. Baietii astia erau destul de exacti in calculele lor,dat fiind faptul ca au prezis multe evenimente astronomice (ex eclipse solare,nasterea unei stele etc),si ei au facut si calendarul nostru de zi cu zi. Partea nasoala? Calendarul se termina pe 21 decembrie 2012. Normal,nu mi-as bate capul,dar mi-am facut "temele" si am gasit cateva chestii cel putin interesante.

Se zice ca,odata la 3600 de ani,planeta X,Nibiru,orbiteaza in jurul Soarelui,si se zice ca in 2012 ea va aparea iar,si va lovi Pamantul. Sincer,ce m-a mai facut sa ma gandesc despre ideea asta cu sfarsitul lumii,poate au fost si dezastrele naturale din ultimii ani. Serios,nu vi se pare ca s-au inmultit cam dubios de mult? Cutremurul din Haiti,tsunamiul din Japonia,uraganele din SUA,chiar si la noi in tara cine poate uita inundatiile de anii trecuti. Si astea sunt doar cateva exemple cum am zis si la inceputul postarii,nu cred in noroc si ghinion,dar nici in coincidente nu prea cred. Din punctul meu de vedere,sfarsitul lumii poate veni si in baza cretinizarii oamenilor. Daca va intereseaza subiectul,puteti sa intrati pe acelasi site pe care am intrat si eu sa ma documentez: www.2012warning.com. Acolo este chiar si o numaratoare inversa pana la "Ziua Judecatii". Mi s-a parut amuzant. Oarecum.


Sanatate,ca noroc au toti prostii!

UPDATE: NU AM MURIT!!! SA CURGA BEREA!!!

4 comentarii:

  1. zice unul ca vine sfarsitul si toti idiotii il cred ... pamantul fiind plin de idioti se panicheaza si merg pe strada cu pancarde cum au mers acum cateva saptamani si in luna Mai a anului
    acesta
    suntem o planeta suprapopulata... daca am scapa de imbecili ...

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    abureala totala. eu una nu cred in nimik din astea (apropo, imi place imaginea pe care ai ales'o. am mai vazut'o e foarte tare :)) ) nu sunt o persoana supertitioasa, deci nu cred in nici o prezicere de genu cum ca ar veni sfarsitul lumii. nici in biserica nu te poti increde, doar o alta instituie care face bani pe prostia altora, crezi ca daca dai bani la biserica te mantuisti? iti asiguri un loc in Rai? :)) prostii :-j ficare baga in buzunaru lui, cat poate. deci intr-o lume ca a noastra, un haos total, expertii spun ca populatia ajunge a 7 miliarde in 2050, studii arata ca o sa mai traim inca 3000 de ani pana la epuizarea totala a speciei umane.. sfarsitul lumii bate la usa. nu stii ce sa mai crezi :))
    Sfatul meu, fiti indiferenti, si faceti tot ce v-ati propus, sfarsitu poate fi si maine, nu regretati nimik :)

    RăspundețiȘtergere
  3. am lasat comentariu.

    ^
    |
    |
    |
    |
    |
    |

    HA! Ti-am venit de hac! Credeai ca asta e tot comentariul meu. :)) Muhaahaha...ce stupida pot fi.
    In fine, imi place mult ca ai abordat acest subiect, intr-adevar controversat si in acelasi timp dezbatut la maxim de toti "mai marii si inteligentii" lumii asteia.
    Ca deh, hai sa zica nea' Pix o chestie legata de sfarsitu' lumii si toata lumea "Ca vai ca eh ca deh, nea' Pix poate avea dreptate" si etc.
    In fine, sunt total de acord in ceea ce priveste sfarsitul lumii. Sunt neutra, ca si tine, si nu consider ca VA VENI sau NU VA VENI, fiindca asta nu se poate sti sigur si ar fi o tampenie sa facem presupuneri absurde pe baza unor lucruri ce pot avea valoare de adevar 0.
    P.S.: ador imaginea aia :)) e super-duper funny. ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa iti zic sigur daca vine sau nu in 2013 ;)

    RăspundețiȘtergere