sâmbătă, 10 decembrie 2011

Cele mai detestate meserii.

Intr-o postare anterioara am discutat de posibilele meserii pe care as vrea sa le profesez in viata asta. Insa sunt unele meserii care nu ar trebui abordate. Sunt acele meserii care iti schimba parerea despre om dinainte sa incepi sa il cunosti. Care,in fata ii zici ce vrea sa auda ca sa nu intri in cacat si cand intoarce spatele mai ai putin si il scuipi. Poate nici personalitatea nu poate fi diferita de meseria aleasa,cel putin cand te uiti la fetele lor asta concepi. Nu aveti aceeasi parere despre unii oameni si meseria aleasa?

Ca sa va exemplific,eu am facut un top 3 cu cele mai detestate meserii,care ma enerveaza personal,si oamenii in general. Acestea fiind zise,sa incepem topul.

Pe locul 3 se afla paparazzi. Poate cei mai enervanti in meseria lor,paparazzi stiu cum sa iti surprinda fiecare moment de intimitate si sa il faca cunoscut lumii intregi. Numai ai voie sa mergi pe strada sau sa mananci o pizza fara ca ei sa te fotografieze si sa apari a doua zi in reviste. Aparent nicaieri,ei sunt peste tot,si te urmaresc zi si noapte fara sa se plictiseasca,parca fiind interesati de viata ta. Sincer,singurul motiv pentru care sunt doar pe locul 3 in topul meu,este pentru ca eu nu sunt o celebritate si nu apar in reviste,altfel sigur ar fi luat primul loc.

Pe locul 2 in acest minunat top,sunt politistii. Omul de rand este probabil cel mai afectat de ei. Fie ca sunt de la circulatie fie ca sunt simpla patrula,cred ca toata lumea cand trece pe langa ei pot exclama "uite politia" cu un mic nod in gat. Cei de la circulatie sunt cei mai ai dracu. Si cand te opresc pentru un lucru mic..cum ar fi faptul ca nu porti centura de siguranta si ajung sa iti gaseasca nod in papura pentru toate lucrurile care nu sunt in regula. Rovinieta,asigurarea,si alte lucruri...care pot da o amenda cat venitul pe o luna al unei persoane.

Pe primul loc in topul meu,si-au facut loc cu mare succes controlorii auto. Cati dintre noi nu am fost oare abordati de acesti indivizi,cu fraza "biletul sau abonamentul". Pe oamenii astia nu ii suport,ma enerveaza la maxim in fiecare zi cand dau de ei. Da,sunt pe primul loc in topul meu pentru ca am tangente cu ei in viata de zi cu zi. Sunt inca la liceu folosesc RATB-ul zilnic. Autobuz sau tramvai,cand dau de tine au asa un stil sa te enerveze de iti vine sa ii scuipi intre ochi.

Cam acesta ar fi topul meu. Daca aveti si voi un top spuneti-l in comentarii. Pana data viitoare...

Sanatate,ca noroc au toti prostii!

Un comentariu: