sâmbătă, 25 octombrie 2014

Daca primesti mai multa mita electorala de la alt candidat, Ponta it returneaza de 10 ori diferenta! Paprikka news #5

In plina campanie electorala, Victor Ponta mareste miza. Daca ai primit mita de la alt candidat, iti va returna de 10 ori diferenta! Cu aceasta oferta de nerefuzat, PSD-ul isi doreste sa convinga toate persoanele de varsta a treia sa voteze cu el la alegerile prezidentiale.

In Baicoi, judetul Prahova toti locuitorii par a vota cu Victor Ponta. Intrebata cine este presedintele ideal, o doamna in varsta ne-a raspuns tare si raspicat preferinta satului.

"Domnul Ponta bineinteles. Cand am vazut cu ce oferta demna de un presedinte s-a prezentat, nu am mai avut dubii. Nici un alt candidat nu ne-a lasat sa alegem intre faina, ulei, cafea si zahar. A zis ca putem lua cata vrem in functie de cati membri de familie de peste 18 ani suntem. Cum sa nu votezi un baiat asa bun si cu un suflet asa mare? Am refuzat imediat orice alte cadouri de la alti candidati, nu erau nici pe departe asa de multe.  Votati Victor Ponta cu incredere!" a declarat tanti Ionica, cu pachetul de zahar in mana.

"Nu cred ca poate oferi cineva mai mult decat noi. 20 de lei pentru a ne aplauda, un ceas si un tricou daca ne votezi, ce vrei mai mult? Planuim sa oferim si zahar si ulei pentru cei din mediul rural, sa mai ziceti voi ca nu suntem generosi. Sa il vad eu pe Iohannis cum plagiaza asta" a declarat purtatorul de cuvant al lui Victor Ponta.
Intrebat daca nu cumva vor iesi pe minus cu actele de binefacere, acesta a mentionat "Domnule, acestea sunt deja probleme interne. Noi ne gandim in primul rand la bunastarea poporului. Avem 10 ani in care sa ne gandim cu ce ne pot rasplati alegatorii nostri."


Sanatate, ca noroc au toti prostii!

Un comentariu:

  1. Salut Alex,

    Ce post simpatic. Plin de umor si cu mesaj. Imi place. Si blogul are un design provocator care arata un talent real.

    Te-am gasit pe oDesk si de acolo am ajuns pe blog. Mi-ar place sa vorbim, pe email sau pe skype daca ai timp si dispozitie.

    Un an nou, fericit, cu multe impliniri si o gramada de bani.

    Silviu


    RăspundețiȘtergere