joi, 3 iulie 2014

Ieri Blogspot. Azi Facebook. Maine Lumea!!




Dupa vreo 3 ani de (in)activitate am decis sa extind blogul si sa ii creez si o pagina de facebook proprie. Daca tot e facebookul la putere zilele astea,am zis de ce dracu nu. Asadar,pentru toti cei care vor sa fie la curent cu ce mai postez,ma puteti gasi pe pagina de facebook

Bine,imi dau seama ca ati fi putut nimeri aici chiar de pe facebook si nu stiti despre ce e vorba. Pai sa incep cu inceputul:

Numele meu este Alex,am 20 de ani,sunt student si sunt din Bucuresti. Am blogul de prin 2011,dar am luat o pauza pe la jumatatea lui 2012 si am revenit recent,de aproximativ o luna. De postat nu am nici o zi anume in care postez,nici o tema anume. Scriu cam despre ce ma doare pe mine la momentul respectiv,si probabil si pe altii.

Sariti cu un like pe pagina de facebook daca va place ce vedeti pe aici si vreti sa imi dati o mana de ajutor. Acestea fiind spuse,welcome to my crib. Hope you'll like it here.

Cius!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu